צלם לברית באור יהודה

Modi Photographers 054-7673673

"אני יודע שאולי מהצד זה כאילו כל אחד יכול להיות צלם לברית באור יהודה וזה נכון, אין בעיה להיות צלם וללחוץ על כפתור, אבל האומנות האמיתית היא לראות את הרגעים המיוחדם ולתעד אותם"

בשעה טובה נולד לכם בן ואתם מתכננים לו אירוע מיוחד של ברית מילה ורוצים לתעד את האירוע. 

אם אתם מחפשים צלם לברית באור יהודה הגעתם למקום הנכון, אצלי תוכלו למצוא את כל שירותי הצילום המקצועיים לרבות צילום מגנטים לברית, צילום סטילס מקצועי וצילום וידאו 4K .

בבחירת צלם לברית חשוב מאוד לא להקל ראש ולהגיד לעצמכם שכולם אותו הדבר, לכל צלם באירוע יש חשיבות גדולה מאוד, צילום זה לא רק ללחוץ על כפתור צילום אירוע זה לתעד את הרגעים המיוחדים שנוצרים.

צילום אירוע זה להבין את החשיבות שיש לכל תמונה של ההורים המבוגרים עם הילד, זה להבין את החשיבות שיש לתמונות של האורחים שהגיעו מרחוק וחשוב לבעלי האירוע שתהייה להם תמונה למזכרת.

צלם וידאו לאירועים קטנים

צלם לברית באור יהודה - מה בודקים

לפני בחרית צלם לברית יש כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק ולוודא אותם בכדי שהכל יעבור על הצד החלק ביותר. 
לכן הכנתי לכם רשימה מלאה מה חשוב לדעת ולבדוק .

  • מתי באים ומתי הולכים : חשוב מאוד לוודא את שעות העבודה מול הצלם, שלא תמצאו את עצמכם מגיעים לאירוע ומתחילים לקבל אורחים ואין מי שיצלם אתכם ואת האורחים שלכם, או להיפך שפתאום צלם המגנטים יצא מוקדם ולא יהיה איתכם לקראת סיום האירוע.
  • מה מקבלים ומתי : כדאי מאוד לסכם את כל הדברים כתובים (גם בהודעת ווצאפ זה בסדר) שלא יהיו ספקות לגבי איזה שרותים אתם צריכים לקבל מהצלם שלכם ומתי הוא צריך לתת לכם דבר.
    אם נניח סוכם על עריכת התמונות כדאי שתדעו מתי הוא מביא לכם את התמונות לאחר הערכיה (הזמן המקבול הוא בד"כ 14 ימי עובדה מיום האירוע).
  • כמה משלמים ואיך משלמים : סכום התשלום חייב להיות כתוב בכל מקרה, לא משנה אם אתם מחפשים צלם לברית או לכל אירוע אחר הדברים האלו חייבים להיות כתובים למען הסדר הטוב וההגינות.
    ישנם מקרים בהם אתם הלקוחות רוצים להזימן לא רק צילום סטילס או מגנטים לברית אלא גם אלבומים ואז התשלום מתבצע בכמה חלקים, חלק מתבצע לאחר סיום העבודה ביום האירוע וחלק נוסף בסיום לאחר שהלקוח מקבל את האלבומים וסרטוני הוידאו.
  • הוותק של הצלם : הוותק של הצלם הוא אחד הדברים שחשובים ביותר לבדיקה, ככל שהצלם יותר וותיק זה מעיד גם שיש לו יותר הרבה ניסיון בצילום.
    בזכות הוותק והניסיון כל צלם לברית יכול להעניק לכם צילום מקצועי.
  • גלריית עבודות : כנסו לגלריית העבודות של הצלם ותראו אם אתם מתחברים לסגנון הצילום שלו.
    יכול להיות צלם וותיק ומקצועי שעובד עם הציוד הטוב ביותר, אבל אתם לא מתחברים לסגנון הצילום שלו. לכן חשוב מאוד לראות כמה עבודות של אותו הצלם ולראות אם אתם מתחברים לסגנון הזה.

 

יותר מפעם אחת אני שומע לקוחות ששואלים אותי איך להשיג מחיר יותר זול, יש כמה דרכים להשיג מחיר ואני אפשרט לכם את העיקריות שבהן.

  • חפשו קרוב : אם אתם חוגגים ברית מילה באור יהודה נסו למצוא צלם לברית במרכז או אפילו מהעיר עצמה.
    למה כדאי למצוא מישהו מהעיר ? 
    מהסיבה הפשוטה שאם תזמינו לאירוע באור יהודה צלם שמגיע מאזור נתניה תהיו בטוחים שבהצעת המחיר שלו יקח בחשבון גם עלויות וזמני הנסיעה, ואילו צלם לברית שמגיע מהסביבה הקרוה יכו להיות לכם זול הרבה יותר.
  • בקשו הנחה : אין עם זה בעיה, נסו לבקש הנחה מהצלם שאתם יוצרים איתו קשר, במקרה הגרוע ביותר הוא יגיד לכם לא ובמקרה הטוב אתם יכולים להיותמופתעים מגובה ההנחה שתקבלו.
  • לא חייב הכל : אם התקציב לא מאפשר לכם גם צילום וידאו גם מגנטים וגם סטילס נסו להוריד משהו שיוזיל לכם במחיר ותחליטו מה באמת הכי חשוב לכם מבין כל אותם דברים.
Call Now Button